Hoe kan ik bestellen en betalen?
Ons proces inzichtelijk gemaakt
01
Inventarisatie
De eerste stap is altijd het in kaart brengen van wensen. We denken graag met je mee, werkend richting een perfecte oplossing. Meestal komen we vrijblijvend op locatie kijken om de situatie te beoordelen en wensen te bespreken. Het is tevens mogelijk om wensen telefonisch in kaart te brengen.
02
Voorstel
Vervolgens ontvang je één of meerdere voorstellen voor de gewenste oplossing(en). Onderlinge afspraken worden genoteerd in ons ticketsysteem, zodat iedereen bij Lexact inzichtelijk heeft wat er moet gebeuren. De aanbieding wordt dus e-mail aangeleverd.
03
Akkoord
Graag ontvangen wij een akkoord per e-mail op de toegezonden offerte(s). Deze informatie wordt geregistreerd in het ticketsysteem van Lexact. Daaropvolgende neemt Lexact contact op voor het maken van een installatieafspraak. Desgewenst kunnen wij een kopie sturen van het ticket waarin de overeenkomst staat beschreven.
04
Levering en betaling
Lexact installeert de bestelde producten en diensten. Naderhand ontvang je een factuur aangeleverd per e-mail. Deze factuur kan middels bankoverschrijving of iDeal worde betaald. Het IBAN-nummer van Lexact is: NL51RABO0319108767. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.